Uch och fy!!

Shit va veckorna går fort nu... de är redan torsdag och jag har knappt hunnit med någonting denna veckan känns de som... aja snart är de i alla fall lov här nere, killarna har lov nästa vecka så det blir även lov för min del :P familjen ska ner till södra Frankrike men jag har valt att stanna, känner att jag bara vill vara hemma i Luxemburg och ta de lugnt :) sen kommer ju Bella nästa fredag också :P ska bli så kul!!
Ikväll blir de middag med tjejerna på stan, Kaisa ska flytta till Sverige nästa vecka så de blir som en avskedsmiddag, sen i helgen blir de party, party!!
Jag har inte hunnit fixa med bilderna från Rom ännu men här får ni en bild i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0