Slutet på denna arbetsveckan!

Jaha så var de fredag igen, tiden går så himla fort just nu, hinner ju knapt med själv ;)
I onsdags blev de en tur in till stan med Camilla och Julia, vi käka lunch i en park och så gick vi runt och strosa i stan, en mycket lugn och skön dag :)
(de var inte riktigt någon som fastande på bild, men de skiter jag i)
Igår var de klippning för killarna och även present köpande till kommande kalas som killarna ska gå på, vilket var svårt eftersom killarna hittade massa saker som de ville ha och ingenting som de ville ge bort, men men tillslut hittade vi de vi letade efter :D
Idag är de tennis och ikväll ska jag, Camilla och Kaisa ut och käka middag, sen ska jag sova hos Camilla för imorgon åker vi till PARIS!!! JAA äntligen! Kan inte riktigt fatta de! men de blir en tidig hemgång ikväll för tågen går 06.40 imorgon bitti, uch blir trött bara jag tänker på de, men de bra är att då är vi där 08.40 så då har vi hela dan på oss där! Sen åker vi hem på Söndag kväll så vi får två förhoppningsvis helt underbara dagar i Paris!

Kommentarer
Postat av: Louise

gud va härligt, ni får ha det så bra där! :D så får du ge mig lite tips sen, jag ska också till paris nämligen ;)

2011-05-06 @ 17:03:19
URL: http://flashhback.blogg.se/
Postat av: ssara

Ja då de ska jag! ja va kul, du kommer få de jättekul! en helt underbar stad! :D

2011-05-09 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0