Back on track!

Så nu är jag tillbaka till Luxemburg, sköna varma Luxemburg! Så nu börjar slutspurten, det är drygt 2 och en halv månad kvar av detta äventyr, sen kommer jag tillbaka till Sverige :D
Vädret här i Lux är just nu jättebra, kan inte bli mycket bättre! runt 18/19 grader varje dag :D så dagarna består nu utav att vara i solen och värmen så mycket som möjligt, vilket inte är helt fel :P
I Måndags blev de en tur till stan med Camilla, lite shopping och picknick i parken blev de, Julia kom också och joinade oss i de underbara värmen :)
I går tränade jag och Camilla för första gången med Friskis och Svettis, de var riktigt kul och jobbigt även fast vi gick på den lättaste passet, men de känns idag kan jag lova, i både mage och ben! men de är bara bra, som jag har längtat att ha riktig träningsverk igen, tror inte jag har haft de på mer än ett ÅR, så nu var de verkligen dags :P
Idag blir de en tur till stan igen med både Camilla och Julia, vi ska sätta oss i en av alla parker och bara njuta utav solen och värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0