Varmt och skönt!!

Ja nu ÄR de verkligen vår! klockan är nu 12 på dan och de är sol och 16 grader!! de kan inte bli mycket bättre! :D
Iaf den här veckan är D bortrest med klassen till Belgien hela veckan så de är bara jag och "lilla" J, vilket är skönt, inget bråk och inget tjafs :P tror aldrig att han har varit så lugn och nöjd ;) men de är väl inte så konstigt eftersom han nu har all uppmärksamhet utav 3 stycken ;) jag på dagarna och mamma och pappa på kvällarna, kan de bli mycket bättre eller? ;)
Förra veckan hade vi ett listening test och idag fick vi tillbaka resultatet...
och vet ni vad? jag hade ALLA rätt!! tjoho!! de har jag ALDRIG tidigare haft på ett engelska test! :D
Så denna dagen blev just ännu bättre! :P
Vi hade så fina tulpaner i vardagsrummet idag så jag var helt enkelt tvungen att ta några kort :P
Puss på er Ssara

Kommentarer
Postat av: Margit

Kul att du är tillbaka i cybervärlden. Kram Margit

2011-03-15 @ 13:58:16
Postat av: Ssara

Haha tack! de är skönt att vara tillbaka ;) kram kram

2011-03-15 @ 18:50:08
Postat av: Louise

Hej Sara! :D Tacktack, och detsamma! Riktigt roligt att läsa om hur du har det ;) Allt är bra här, hur är det med dig? Det ska jag göra! Massor av kramar till dig med! :)

2011-03-16 @ 17:37:51
URL: http://flashhback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0