Ja gillar de!

Ytligare en dag men hyfsat bra väder :P de var varmt men inte så mycket sol, men men man kan ju inte få allt :P
Idag blev de en tur på stan med Kaisa som är en ny tjej här i Luxemburg, vi fika och så gick vi en tur i en av parkerna i stan :P och kolla va vi hitta :P
MASSSOOORRR av krokusar! de var sååå häftigt!!
(dock extremt dålig bildkvalitet eftersom jag bara hade mobilen att ta kort med)
Jag och J fick i uppdrag av Mats idag att åka och tanka BMV:n så då passade vi på att cabba ner eftersom de var så fint väder, riktigt härligt kan jag säga :P
hoppas denna värme kommer till er också snart, de är riktigt härligt kan jag lova ;)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0