hoppsan!

Oj nu var de länge sen jag bloggade, oops inte riktigt meningen :S
vad har hänt då? jo på torsdagen satt jag barnvakt på kvällen åt en annan familj, alltid bra med lite extra pengar :P
I fredags var det tennis, D kom hem från klassresan och de blev utgång men Julia och Kaisa :P riktigt kul och riktigt sent blev de, somna typ kvart i 7 ;) och igår blev de en softardag med en tur till IKEA med Kaisa :P dock fick vi problem med bilen... motorn höll på att börja koka, men de löste sig ;)
Idag har jag varit ute och sprungit, spelat fotboll med killarna och nu sitter jag i sängen, kollar på skidskytte och käkar jordgubbar, riktigt skönt :P
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0