Helg i lux med brudarna!!

GUD va tiden går fort!! de känns som att alla veckor bara flyger förbi och de gör de ju också!
Har ni bott i Luxemburg i 6 månader och de är bara 4 kvar hjälp!!
I helgen har Bella och Jenni varit och hälsat på i lilla Lux, vi hade askul även om de inte riktigt blev som planerat ;) men men :P
Jag hämtade dom i Hahn på fredagskvällen, på lördagen blev de shopping både på Auchan, i stan och i Gare :P jag hade sagt att jag inte skulle shoppa någonting men de sket sig ju ;) men jag blev i alla fall nöjd :D
På kvällen blev de utgång och restaurangbesök med Julia, de var jättekul :P men tyvärr blev det en tidig hemgång :(
Igår blev de en slappdag hemma i huset och sen körde jag dom till Hahn igen :P
En mycket intensiv men rolig helg! Tack brudar! :D
(snodde några bilder från Bella eftersom jag själv glömde ta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0