Aja baja!!

Nee nu har de varit dålig uppdatering de senaste dagarna... dock har de inte hänt så mycket ;)
I fredags kväll gick jag, Camilla, Julia och Kaisa till en bar i centrum och kollade matchen mellan Luxemburg och Frankrike, Frankrike vann ju som förväntat men bara med 0-2, inte dåligt tycker jag för lilla Lux men de var en EXTREMT dålig match!! Tröttna efter 10 min typ ;)
I lördags var jag i stan men Camilla och fixade lite inför hemfärden på fredag :) sen satt jag barnvakt på kvällen åt en annan familj, alltid nice :P
På söndagen var jag bara hemma, stor städade rummet, tvättade och pluggade inför provet :)
Igår var jag bara hemma och pluggade, de är mycket pluggande just nu men jag måste ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0