30 mars

Idag hade jag tänkt att jag skulle sätta mig i solen och plugga hela dan men de sprack ju direkt när jag vakna... de var mulet och kallt och inte blev de bättre under dagen heller... aja satte mig inne för att plugga men då var motivationen som bortblåst, de gick helt enkelt inte att plugga, inte speciellt bra eftersom prover är på lördag... aja hoppas motivationen är tillbaka imorgon :)
Fick även veta att de ska vara 22 grader här i Luxemburg på lördag, kul för de som ska vara här!!
Ne nu måste jag muntra upp mig, får helt enkelt kolla lite Glee! ;) de hade ju suttit fint med choklad men nee just de får ju inte äta... denna dagen blir ju bara bättre och bättre...
hoppas ni har haft en bättre dag än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0