och så var de...

FREDAG igen!! gud tiden bara flyger iväg! vilket iof är bra då jag fortare kommer hem... hemlängtan finns fortfarande kvar men den är inte lika jobbig längre, vilket är skönt!
Idag är de som vanligt tidig hämtning för att sen köra barn till tennisen, inte så många tennislektioner kvar nu... känns lite sorgligt.
Ikväll blir de i alla fall utgång med Paulina och Julia, Camilla ska inte följe med då hennes föräldrar har kommit ner från Sverige! riktigt kul!
I alla fall så är de White party på en klubb här nere så dagens dresscode är VITT!! kollade in i min garderob i går kväll och hittade bara ett enda plagg som är vitt som jag kan ha! men de gör inget för de är min fina vita klänning!!
Ja de får helt enkelt bli den!

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygging!!

2011-06-20 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0