De senaste dagarna!

Nehen nu är de kanske dags med en uppdatering ;) Helgen som gick var jätteroligt, inte konstigt eftersom Bella var här och gjorde mig sällskap :) hämtade henne på flygplatsen i fredags förmiddag, sen åkte vi till Trier för lite shopping. De blev inte så mycket men lite nagellack och smink blev de i alla fall :) Sen åkte vi hem till mig och chilla vid poolen!! De var så extremt varmt så de behövdes! På kvällen kom Camilla och Julia så fixa vi lite mat och hade de kul :)
I Lördags blev de också poolhäng men de var inte lika fint väder, men de gjorde ingenting :) På eftermiddagen åkte vi till Auchan för lite mer shopping ;)
På kvällen hade vi tänkt att gå ut med tjejerna men vi var så extremt trötta och sega och så spöregnade de så vi skippade de. Vi la oss framför tv:n och kollade film istället ;)
På söndagen var vi hemma i huset, badade lite mer och hängde med familjen som kom men på lördagskvällen. De var faktiskt skönt att de kom hem igen, har saknat dem faktiskt :)
Sen blev de tidig uppstigning i måndags eftersom Bellas plan hem gick 06.40, så 04.00 åkte vi hemifrån, snacka om att jag var trött när jag kom hem igen vid halv 8 ;)
Men men en riktig lyckad och trevlig helg blev de i alla fall :P
lånade lite bilder av bella :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0