De närmar sig!

Under de senaste dagarna har hemlängtan blivit starkare och starkare... kan de bero på att jag känner mig konstant rastlös? Känns om att jag inte gör något vettigt om dagarna, vilket jag iof inte gör heller...  De känns som att de ända jag gör om dagarna är att sitta vid datan, kolla lite på serier, filmer, youtube mm. Jag har även blivit beroende av facebook, kollar den typ va tionde min... inte för att de brukar hända sp mycket på 10 minuter, men vem vet...
aja igår kväll när jag som sagt var rastlös till 1000 så började jag göra en kalender som räknar dagarna som jag har kvar här nere i Luxemburg, den blev inte så avancerad men tillräckligt bra för att hålla koll på dagarna och vad som kommer att hända fram tills jag åker hem.
bland annat så vet jag nu att de förmodligen är 27 dagar kvar tills mamma, pappa och David kommer ner till mig för att hämta mig och att de förmodligen är 29 dagar kvar tills jag lämnar detta landet! vilket iof både känns bra och dåligt på samma gång...
aja va säger man... nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0