2 veckor!

Schit! kom på idag att om 14 dagar så lämnar jag Luxemburg! känns helt sjukt! men de är med extremt blandade känslor som jag kommer lämna detta underbara land! kommer sakna alla människor här nere, framför allt familjen och tjejerna! alla underbara myskvällar med familjen och alla sjuka utgångar med tjejerna! men de är väl dags att återvända till de normala livet hemma i Sverige (vilket kommer också bli skönt) man kan ju inte leva så här i resten av sitt liv även om jag gärna hade gjort de ;) De ska även bli skönt att komma hem, träffa sin familj och vänner hemma i Sverige, har saknat dem oerhört mycket de senaste veckorna!!!
Idag började jag göra en list på saker jag måste fixa innan jag åker för att inte glömma något, de blev en lång lista kan jag säga ;) men de ska nog gå :P
Om 13 dagar kommer mamma, pappa och David ner!!
Om 14 dagar börjar vi våran färd hem!!
Om 21 dagar är jag hemma i kära Mölnbo igen!!

Kommentarer
Postat av: David

Kärna? Hur menar du nu?...

2011-06-29 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0