Imorgon!!

Jag kan inte fatta det!! tänk att imorgon så flyttar jag från detta underbara land som har varit mitt hem i över 10 månader!! 10 helt underbara månader!! Jag vill inte flytta men de ska ändå bli helt underbart att komma hem igen till familjen och vännerna!! har saknad dem massor!! kan inte vänta att komma hem igen och träffa dem :P
Eller min familj har jag ju redan träffat, de är ju faktiskt här nere just nu för att hämta mig :P men mina vänner som jag inte har träffat på flera månader!! eller de var ju heller inte helt sant, Bella var ju här nere och hälsade på för inte så länge sen... men ändå :P
Aja imorgon bitti kommer mina föräldrar och David och hämtar mig så då måste allt vara packat och klart... vilket de inte är just nu... så jag får helt enkelt se till att fixa klart de innan jag går och lägger mig!
puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0