Fredag!

jaha fredag igen då... men de är inte en vanlig fredag för de är nämligen äggberts födelsedag idag! japp äggbert är de nya namnet för D då han igår blev helt nerdränkt med ägg på sommarfesten som den svenska sektionen på skolan hade anordnat, ett mycket passande namn tycker jag ;)
Eftersom han fyller år idag så består dagen utav att fixa och dona för att ikväll fira honom :)
Igår frågade Maria vad han ville ha till middag... då svara han "jag vill ha chokladdoppade myror! de har jag aldrig testat!" hmm ingenting jag skulle vilja testa i alla fall ;)
hittade ingen bild på chokladdoppade myror... men hitta på skorpinioner, inte mycket bättre de ;)
Nu är de bara 12 dagar kvar tills jag lämnar Luxemburg!

Kommentarer
Postat av: Lena

MUMS MUMS!!

2011-07-01 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0