Varmt och skönt!!

Idag har de varit varmt och skönt här nere i söder, 22 grader, inte helt fel va? ;)
Jag och Camilla tog en tur ner till Gare för att hämta ut tågbiljetterna till Paris!! ÅÅÅ jag vill åka nu, nu, nu!! bara 4 veckor kvar i alla fall!! jippi! :D
Idag fick jag även en parkeringsbot... men inte en vanlig parkeringsbot utan en citron när jag skulle hämta killarna på skolan, de var tydligen en slags demonstration från skolan att man inte får parkera överallt, att man ska använda sig utav de 3 parkeringsplatser som finns på skolan!! Men va F**N ska jag parkera då, ni tvingar oss att komma och hämta barnen efter skolan eftersom de inte får ta sig hem själva, men sen så finns det ingen plats att parkera...
lite fel tycker jag...
Aja här får ni några bilder på den underbara våren!

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina kort!! Puss mum

2011-04-10 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0