Härlig dag!

De är så skönt att vara ledig! Jag gillar de skarpt!
Igår blev de en tur in till Malmö för att träffa Ellinor som jag inte har träffat på typ 2 månader, vilket var jättekul!
Hon visade mig Malmö city, vilket är en jättefin stad! sen gick vi även i lite affärer och så fikade vi i solen, de är inte lika varmt här som de är i Luxemburg men de är inte mycket som skiljer ;)
På kvällen åkte vi hem till Ellinor där jag blev bjuden på mat, riktigt god mat också :P
Idag tänkte jag ta en rejäl sovmorgon men jag blev tyvärr väckt av att Bella ringde mig kl 9!! usch! jag som hade tänkt att sova till typ 11 men de sprack ju, men de var i alla fall kul att hon ringde :P
Efter de låg jag bara i sängen och kolla på lite serier och film, riktigt mysigt :)
Idag har de inte varit lika fint som de har varit innan, de var molnigt och lite kallt faktiskt.
På eftermiddagen letade jag fram en cykel och cyklade en sväng till Klagshamns badplats, riktigt fint och mysigt.

Kommentarer
Postat av: Louise

åh, det ser härligt ut! :D

2011-04-27 @ 21:21:45
URL: http://flashhback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0