Prova inte detta hemma!

Idag var jag med om en nära döden upplevelse!! jo de var jag faktiskt, jag och J hittade rollerblades i en låda som vi bestämde oss att prova, vi hittade ett par 36:or och ett par 43:or så J tog de små och jag de andra (jag har i vanliga fall 39 men med en raggsockor gick de fin fint), hjälm, knäskydd och handledsskydd satte vi även på oss och sen var de bara att åka.
De gick helt okej tills jag skulle åka tillbaka till huset som ligger i en nedförsbacke... inte speciellt kul när man inte riktig vet hur man bromsar ;) så de slutade med att jag åkte ner för hela backen i 180 och lyckades tillslut stanna när nedförsbacken blev en uppförsbacke ;) allt gick bra men jag måste erkänna att jag var lite skakis efteråt ;)
Men de måste ha sett jätte roligt ut och de fick jag bekräftat när jag vänder mig om och ser att J står och asgarvar längre upp i backen ;) aja de är ju alltid bra att man kan glädja någon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0