Måndag-tisdag!

Början av denna veckan har varit riktigt bra. I måndags var de 25 grader och sol hela dan så de blev solande tills jag skulle hämta killarna, mycket uppskattat!
I går var de då inte lika fint väder... de var bara 11 grader men de var i alla fall sol :P dagen bjöd dock inte på någon ovanligt utan den var som en vanlig tisdag, förutom att mormor, Lasse och Simon åkte hem, dom har varit här sen förra måndagen, riktigt kul men de har varit mycket jobb ;)
Jo jag fick ju ett paket av Carl som följer med oss hem på tisdagar för att spela tennis med killarna, de var ett paket med chokladpraliner!!! ÅÅÅ typiskt bara att jag inte får äta... men men de är inte på långt  kvar på de här J****A godislöftet!!
jaja idag ska de i alla fall bli en tur på stan med Camilla och Julia, jag ska köpa lite smink, comverse och annat, men ingenting till mig själv ;)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0