Lugnt och skönt!

Nu är killarna hos sina kusiner, Mats är i London och Maria är kvar i Luxemburg så jag är nu själv här i familjens underbara hur utanför Malmö! De är så himla skönt att få vara helt själv i huset ibland och bara göra som man vill. Hemma i Luxemburg så är de alltid någon hemma i huset, antingen är Mats hemma och jobbar eller så är städerskan där eller så är killarna hemma, jag är nästan aldrig helt själv, vilket jag ibland tycker är jobbigt, jag gillar att vara själv och bara ta de lugnt :P
så jag är överlycklig just nu! och huset som jag bor i är ju inte fel de heller kolla bara!
Inuti är allt nyrenoverat men i en ljus och gammal stil, de gillar jag starkt så här kommer jag att trivas :P
Man kan se Öresundsbron och Öresund från tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0