Helt enkelt en AWESOME dag!

Så nu är ÄNTLIGEN ROM bokat!! JA, JIPPI!! Jag LÄNGTAR verkligen!!! vill dit nu, nu, nu!!! Men först är de ju PARIS, inte långt kvar dit heller!! :D åker dit den 6-7 maj!! :D maj kommer nog bli den bästa månaden detta året tror jag!! :D
aja detta gjorde i alla fall min dag mycket bättre, har varit trött och seg hela dagen och ingenting rolig har hänt heller, inte för ens nu i alla fall :P
Åkte en tur till Auchan för att handla lite grejer bland annat converse men tyvärr så fanns de inte, så jag får åka till stan på lördag och kolla där :P
aja nu ska jag i alla fall försöka sova, men de kan dock bli svårt med detta smilet som jag har i mitt face just nu ;)
natti, natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0