Helgen!

Ännu en helg har flugit förbi, men jag har fått mycket gjort! I fredags var jag ute och sprang på förmiddagen innan jag började jobba, varmt och skönt var de, stannade dock några gånger för att ta kort, jag kunde helt enkelt inte motstå!!
De blev även tennis och på kvällen blev de en runda på stan med Camilla, Kaisa och en ny tjej som heter Johanna! riktigt kul, blev dock en ganska tidig hemgång eftersom jag behövde vara pigg till lördagen ;)
I Lördags tog jag och Camilla caben och åkte en tur i Luxemburg, vi tyckte att man kan ju inte ha bott i Luxemburg i 7 månader utan att ha sett landet, så de ändrade vi på ;) de passade ju även extremt bra eftersom de var varmt och skönt, sisådär 19/20 grader ;)
Vi besökte bland annat ett JÄTTEFINT slott i en by som heter Viander! så extremt häftigt!
Idag blev de en tur in till stan med Camilla, vi strosade runt, käkade lite lunch och bara njöt av de fantastiska vädret!
På eftermiddagen åkte jag och min familj på en utflykt till en fågelpark i Tyskland där de hade en fågelshow med rovfåglar, extremt coolt!!
Ne bilder får ni imorgon för de orkar jag inte lägga upp nu ;) nu ska jag i alla fall sova ;) go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0