Torsdag-Fredag

Jag har inte hunnit berätta vad som hände i torsdags och i fredags så jag tänkte berätta lite kort om det med. På torsdagen hände det inte så mycket på förmiddagen, jag tog det lugnt och var nere i affären och handlade lite mat. Sen hämtade jag killarna i skolan och eftersom det var en kort dag så åkte vi hem och lagade lunch, det blev pannkakor som killarna fick steka själva. Eftersom det var dåligt väder och killarna ville så gärna skatea så vi bestämde oss att åka till en inomhus skatehall.

 

På fredagen var det tennis efter skolan för grabbarna så förmiddagen gick åt att fixa lunch att ta med sig och att packa kläder, skor och tennisrack. Sen hämtade jag killarna från skolan och körde dem till tennisen som ligger på andra sidan stan. Killarna var jättebra på tennis och mammorna till de andar barnen som spelade var jättesnälla, så det kommer bli kul att spendera fredagseftermiddagarna vid tennishallen.

 

På kvällen var familjen och jag hembjudna till bekanta till familjen. Det var jättetrevligt och det var jättegod mat. Dock blev det väldigt sent så det var jobbigt att stiga upp dagen efter. Men det var det värt.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0