Tisdagen den 28/9

Igår började min engelska klass, det var faktiskt jätteroligt och bra. Det var jag och en till tjej, eller tjej var det inte men kvinna i 30 års åldern. Läraren var också en kvinna i 30 årsålden och var jättebra och trevlig, det kommer nog bli både roligt och lärorikt att gå denna kurs.

 

Efter skolan gick jag en liten stund i stan innan jag åkte tillbaka hem till huset. Vid 1 så hämtade jag D vid skolan. Vid 3 bar det av till tennisklubben uppe i Senningerberg för D skulle spela tennis.


Inte en så händelserik dag men det var ganska skönt ändå.

 

På kvällen när vi satt och käka mat så kom jag och Maria på värsta affärsidén som man kan göra här nere i Luxemburg. Eftersom många tänker på sin hälsa och är väldigt noga med hur de se ut, speciellt här i Luxemburg så är det väldigt höga priser på både gym och andra aktiviteter. En annan anledning till att det är höga priser är för att det inte finns någon konkurrens. Så hade jag varit några år äldre och varit lite rikare både när det gäller pengar och erfarenhet så skulle jag lätt starta ett eget gym och ha lägre priser än dom andra. Men det får jag ta i ett annat liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0