Ovanlig väckning

Idag blev jag väckt på ett mycket annorlunda sätt. Kl.10 i morse började nämligen en orkester spela ute på gatan. Först trodde jag det var familjen som satte på en skiva eller något men efter jag vaknat till så visar det sig att det kommer utifrån gatan. Tydligen så var det den lokala frälsningsarmén som gick runt och spelade och tiggde pengar. Maria (mamman i familjen) sa att det är väldigt luxemburgiskt och att det förekommer lite då och då.

 

Jag försökte ta kort på dom men jag hann inte riktigt ta någon bra.

 

 

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer
Postat av: Izabella :D

På första bilden såg det ju ut som din mamma och du gick längst bak haha:D

2010-09-14 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0