Onsdagen den 29/9

Idag var jag inne och fikade i stan med Camilla. Det var meningen att Ellinor också skulle följa med men hon hade fått feber så hon bestämde sig för att stanna hemma.

 

Fikat var jättegott och det var jättetrevligt. Vi gick även en sväng i affärer men det skulle vi inte ha gjort för nu är jag 900 kronor fattigare men dock en kjol, ett par byxor, en kofta och inte minst ett par urcoola tofflor rikare, allt från H&M. Det känns lite tråkigt att handla där eftersom det finns hemma i Sverige, men det är typ den och Zara som är de enda affärerna som har priser som är för mig här i Luxemburg. Självklart finns det andra också men det är inte många, tyvärr.

 

Mina coola tofflor!!

 

Där går även virus i huset, idag var Maria hemma från jobbet för att hon är förkyld. Jag hoppas jag inte blir smittad för jag blir ju så himla dålig när jag blir förkyld. Jag får feber, ont i halsen, snorar och blir sängliggande i typ 3-4 dagar. Jag får käka mycket frukt, tvätta händerna ofta och hoppas på det bästa.

 

I morgon är det engelska igen, jippi, så har jag aldrig känt inför en engelska lektion innan.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer
Postat av: Lena

Snygga!!!

2010-09-30 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0