Måndagen den 27/9

I dag har jag i alla fall försökt att få mycket gjort eftersom det var en lång dag. Jag hade tänkt att jag skulle stryka men så blev det inte för det jag hade tvättat i går var fortfarande inte torrt så jag får göra det i morgon i stället. Sen försökte jag även öppna ett bankkonto men det kunde jag inte göra för tydligen måste jag ha ett intyg från kommunen jag bor i att jag verkligen bor i landet, så det får jag väll också fixa i morgon. Det jag med att göra i dag som jag hade tänkt var att handla mat och att gå till gymmet som ligger i Senningerberg. Nackdelen med gym här i Luxemburg är att det är så himla dyrt, ett gymkort kostar ca. 100 euro i månaden, men jag lyckades förhandla till mig att jag skulle få ungdomspris i stället för vuxenpris, då kostar det ”bara” 80 euro i månaden.

 

I dag när jag hämtade D i skolan så såg jag en rosa buss och jag var bara tvungen att ta kort på den, jag tycket den var så himla cool och jag har aldrig sätt en rosa buss innan. D tyckte dock att jag var töntig, men det skiter jag i.

 

 

By the way så utklassade D mig på monopol i dag och det är han jättestolt över. Men i morgon ska vi spela en returmatch och då ska jag minsann vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0