Måndag

I går var det måndag igen och början på min tredje vecka här i Luxemburg. Eftersom måndag betyder lång dag för killarna i skolan så passade jag på att fixa lite saker innan jag hämtade dem i skolan.

 

Bland annat så städade jag mitt rum som såg ut som ett bombnedslag, inte lika illa som det kan göra i mitt rum hemma i Sverige men det var väldigt stökigt. Jag passade även på att tvätta lite. Sen blev det lunch ute på balkongen i solen, det var väldigt varmt och skönt.

 

Vid 3 tiden så åkte jag och kollade på ett gym här i byn vilket verkade  väldigt bra men det var dock väldigt dyrt, 105 euro i månaden. Men efter jag hade pratat ned tjejen i receptionen och berättat om mitt knä så skulle hon kolla om jag inte kunde få det billigare så jag ska dit senare i veckan igen. Efter det åkte jag och lämnade in min anmälan till språkskolan som jag kommer att läsa engelska på. Jag kommer att läsa engelska 2 gånger i veckan, tisdag och torsdag mellan 09.30 till 10.45.

 

Efter läxläsande och mellanmål så blev det så klart skateboarding och den här gången även för mig. Killarna lärde mig ett trick men jag kommer inte ihåg vad det heter. Jag är i alla fall stolt över mig själv.

 

Puss och Kram Ssara

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk på ditt knä!! Ta det lugnt med brädan. Puss mum

2010-09-21 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0