Kidnappning på hög nivå!!

För er som inte vet så var jag med om en kidnappning i fredags. Det är inte så farligt som det låter men det är sant att jag blev kidnappad. Det var tre utav mina bästa vänner som kidnappade mig och utsatte mig för olika saker.

 

Vi var bland annat i Eskilstuna där jag skulle handla en outfit för kvällen för 500 kr på 30 min och jag fick inte handla 2 saker på samma ställe. Jag fick även en lista på 3 saker jag var tvungen att handla. Det var smycken, linne och lösögonfransar. Snacka om att jag fick panik, handla en outfit i en stad som man aldrig har varit i. men det gick bra tillslut.

 

 

 

 

 

Sen bliv det donken såklart.

 

 

Efter Eskilstuna åkte vi till Strängnäs för att tatuera oss. Alla tatuerade in ett hjärta på insidan av smalbenet på vänster ben. Det blev jättefint och varje gång jag ser på den så kommer jag att tänka på mina tjejer.

 

 

 

 

 

Tack så jättemycket tjejer för denna dagen det var jätterolig och mysigt.

 

 

Ps. Jag hade ögonbindel på mig under nästan hela resan så jag viste inte vart vi var eller vart vi skulle. Dock fick jag kolla när jag sprang runt i affärerna med panik och när vi tatuerade oss. Ds.

 

Puss och kram Ssara


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack själv bästa sara! :) saknar dig <3 ps. bilden på mig längst upp e inte fin asså...haha ha de bäst!!

2010-09-08 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0