En händelserik dag

Ojojoj i går var det en händelserik dag, jag ska försöka att hålla det kort så det inte blir jobbigt att läsa.

 

Först bar det av till Ikea i Belgien med Klara och Caroline, vilket var jätteroligt. Vi käkade köttbullar, dock var det inte kokt potatis till utan pommes, men det kompenserade jag upp med en prinsesstårta. I alla fall så blev det lite saker att ta med sig hem. Bland annat en morgonrock, gifflar, kaviar och massor av svenskt godis som jag just nu sitter och mumsar på.

 

Sen bar det av vidare till ett köpcenter som heter kaktus. Men på vägen dit började oljelampan i bilen att lysa så det var bara att åka in på närmaste mack för att fylla på, men det var lättare sagt än gjort. I alla fall fick vi hjälp av en kille inne på macken och som tack för hjälpen lärde vi honom lite svenska, hej, tack, toppen, hej då.

 

När jag kom hem till huset så tog jag och Maria en sväng med Jaguaren vilket var riktigt kul och häftigt. Sen blev det middag på en restaurang i Hostert som är en grannby till Senningerberg. Och dagen avslutades med en filmkväll med massa gott och Ensam hemma 1.

 

Jag hoppas ni också hade en bra lördag.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0