Dagens schema

I dag tänkte jag åka till ett jättestort shoppingcentrum som finns inne i Luxemburg stad innan jag ska hämta J från skolan. Det ska tydligen vara jättebra och ha de flesta affärerna som Zara, H&M, Mango mm.

 

Efter Hämtningen utav J ska vi hem och käka lunch och då blir det lasagne som Mats köpte till oss i går. Sen blir det läxläsande och lite lek. Just det, det kommer även några som ska byta ut diskmaskinen som är trasig, vilket är jätteskönt.

 

Jag ska även laga middag i dag men jag har inte riktigt bestämt vad änne. Jag har köttfärs så jag får komma på någonting bra att göra med det.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer
Postat av: Morfar

Håll i börsen i shoppingcentrat så det inte tar slut i den på en gång!

Blev det köttbullar, eller?

Här har vi det, och njuter av höstsolen.

Soliga hälsningar!

Mormor och Morfar.

2010-09-09 @ 22:56:42
URL: http://ssaramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0