Torsdagen den 28/10

Så vad har hänt idag... jo det började med engelska, helt okej som vanligt. Sen köpte jag en present till Ellinor som fyller 19 i morgon... eller rättare sagt om knappt en timme... GRATTIS!! Det blev ett jättefint armband och örhängen som hon har gått och kollat på nu i flera veckor men inte köpt.

Sen åkte jag hem för att packa badkläder och matsäck till D som skulle simma efter skolan. Medan D simmade så åkte jag och J hem och käka mat. J lagade maten i dag igen och det blev riktigt gott, J special pasta carbonara. MUMS!! För att vara 8 år så är det riktigt bra! Sen blev det pumpa pyssel... J ritade ett ansikte på pumpan som jag köpte igår och sen hjälptes vi åt att gröpa ur och skära i den.. den blev faktiskt riktigt cool.

 

 



Sen blev det packande och middagslagande, eller det blev inget packande för mig men de ska jag snart göra, har ju inte så mycket att packa.

Efter att familjen åkte iväg till flygplatsen så kom Ellinor och hennes syrra Josefin till mig, vi käkade brownie och prata, mycket roligt, Ellinor fick även sin present och hon blev jätteglad!!

Ne nu måste jag packa... ska upp 4 i morgon bitti, alltså om 5 timmar...

Puss på er!!!


Ssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0