Torsdagen den 21/10

Wee nu är det knappt 12 timmar tills jag är i Sverige igen. LÄNGTAR!!

Håller på att packar för fullt just nu men det går sådär, vill ju inte ha med mig för mycket nu eftersom jag vill ha med mig andra saker ner när jag åker tillbaka. Tur att jag åker snart igen till Sverige.

 

Ida åkte Camilla hem till Sverige på obestämd tid… Bu det gillar vi inte alls, hoppas hon kommer tillbaka snart, men det måste hon eftersom hon lämnade hälften utav sin packning här nere i mitt rum. Det är ganska fullt kan jag säga.

 

Annars har det inte hänt så mycket i dag, det gamla vanliga med hämtning utav killarna, läxläsning, simning för D mm.

 

Igår hade jag, Camilla och Ellinor tjejkväll för att sörja sista kvällen tillsammans på förmodligen lång tid. Vi kollade på Efterlyst och käka godis. Hade egentligen tänkt ha en nyttighetsväcka men det sprack redan i tisdags.

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, tack för att jag fick fylla ditt rum! :D kommer snart ner och hälsar på, inte hört ngt nytt än ;(

2010-10-23 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0