Tisdagen den 5/10

Då var det alltså tisdag igen, gud vad veckorna går fort. Det är en månad sen jag flyttade ner hit till Luxemburg, men det känns dock som mycket mer, det är antagligen för att jag trivs så bra här nere, både med familjen och med de andra au pairerna.

 

På tal om att tiden går fort så är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller 19, det kännas konstigt att man inte kommer att fira sin födelsedag med familjen och sina vänner hemma i Sverige, men det blir nog bra ändå.

 

Det är även bara 17 dagar kvar tills jag åker till Sverige!! Jippi jag längtar så att får träffa alla, speciellt min familj och mina tjejer.

 

 

Jaja tillbaka till vad jag har gjort i dag. På morgonen var det engelska, som jag fortfarande tycker är roligt. Efter det åkte jag och köpte en födelsedagspresent till Maria som fyller år i morgon. Jag köpte ett jätte coolt ljus som ser ut som en blomma. Maria älskar ljus så hon kommer nog bli glad hoppas jag. Sen blev det hämtning utav killarna, matlagning, läxläsning och tennis.

 

 

Ljuset som Maria kommer få.

 

Till kvällsmat blev det makaronilåda efter J önskemål vilket blev väldigt bra. Jag fick det bästa betyget man kan få. ”Den var mycket bättre än Henkes”. JAA, äntligen har jag lyckats (Henke är den förra au pairen som dom tjatar om lite då och då).  I alla fall det gjorde min dag!

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0