Söndagen den 10/10

Söndagen var en riktig slappdag. Eftersom jag inte var hemma fören kvart i 4 så var jag ganska så trött på morgonen. Jag sov till halv 1 vilket förvånade mig eftersom jag brukar vakna vid 9 om jag har varit ute och somnat sent kvällen innan. I alla fall så tog jag det lugnt hela dagen, satt vi datorn och kolla på film. Jag var även ute en liten stund och gick i det sköna höstvädret som fortfarande är extremt fint och varmt. På kvällen kom några bekanta till familjen för att käka söndagsmiddag med oss, det blev älggryta och till efterrätt blev det äppelkaka, mums det var riktigt gott. När familjerna hade gått hem vid 9 så satte jag på datorn för att se ”The last song”, gud vilken bra film, jag grina typ genom hela filmen ;)

 

 

Det var min söndag!

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0