Skäms på mig!!

Nu har jag varit lat igen och inte bloggat på jättelänge man jag ska försöka bli bättre. Jag fick en utskällning av Bella på facebook tidigare i dag, ”Uppdatera din blogg kvinna” skrev hon så nu ska jag göra det.

 

Torsdagen innehöll mycket roligt. På morgonen var det engelska, som faktiskt är ganska roligt vilket förvånar mig eftersom jag alltid har tyckt att engelska är det värsta som finns.

Efter engelskan åkte jag och fixade ett gymkort så nu ska jag äntligen börja träna igen efter en månad utan träning!!

Efter jag hämtat D från skolan så åkte vi och badade på Coque och sen blev det hem och läsa läxor.

 

På fredan var jag först och invigde gymmet sen var det direkt hem och fixa i ordning inför tennisen på eftermiddagen. Packa racket, skor, tennisrack och tenniskläder sen åka till skolan för att hämta 4 pratglada killar och köra dom genom stan till tennisen.

 

Efter tennisen åkte jag och D hem för att senare på eftermiddagen följa med och hämta J som hade varit på utflykt med klassen under hela veckan.

 

På kvällen blev det hembakad pizza framför Alic i underlandet, jag han dock bara se början för sen åkte jag och plockade upp Ellinor för att sen åka hem till Camilla för att ha en liten tjejkväll med massor av prat. Och så planerade vi vad vi skulle göra på lördan.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0