Onsdagen den 6/10

Igår var det en mycket rolig och händelserik dag. Det började som sagt med firande av Maria, vilket även fortsatte på kvällen med sushi, tårta och ännu mer presenter. Jag och killarna hade gjort en tårta till henne, eller det var jag som bakade och fixade och killarna hjälpte mig att dekorera den. Jag tyckte faktiskt den blev riktigt snygg och den var sagolikt god kan jag lova.

 

Före

 

Efter

 

Jag träffade även Camilla och Ellinor på stan en stund på förmiddagen. Vi gick lite i affärer och så käkade vi på Subway, vilket också var riktigt gott. Sen bar det av hem för att hämta bilen och sen vidare till Auchan men Ellinor för att handla mat. På vägen hem passade vi på att leta reda på Scanshop som är en skandinavisk matbutik med de flesta delikatesserna. Men det var ganska dyrt där så det blev bara det nödvändigaste som fick följa med hem. Sirap, pärlsocker, ättiksprit och hönsbuljong. Inget godis dock men det var väldigt frestande.

 

 

Igår var det även en underbar höstdag, 23 grader och sol så jag passade på att ta lite höstbilder, dock med mobilkameran så de är inte så bra.

 

 

 

 

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0