Måndagen den 19/10

Jag säger bara ojojoj vilken dag, den blev ju inte direkt som man hade planerat. Dan började bra i alla fall med sovmorgon till 9 sedan gym och en sväng in till Auchan men tjejerna. Där köpte jag en liten resväska som jag ska ha nu när jag åker hem till Sverige. Den är riktigt snygg faktiskt och den kostade bara 34,90 euro!!

 

 

 

Sen bar det av för att hämta killarna i skolan som hade en lång dag i dag. Väl hemma så väntade killarnas mormor med man och lillkusinen som kom i dag från Sverige. De ska stanna drygt en vecka. Riktigt trevliga så det kommer nog bli en riktigt rolig vecka.

 

Det som sedan hände på kvällen är inte ens värt att tala om, men allt är fixat nu i alla fall så det är bara att blicka framåt och hoppas på det bästa. Det är helt enkelt bara att kämpa på!!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Nu blir jag nyfiken! Har man sagt A får man säga B också. puss puss

2010-10-19 @ 07:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0