JIPPI!!

Så, då var London bokat!! 26 till 29 november åker jag, Ellinor och Camilla till LONDON!! Wee, längtar jättemycket och det blir inte jätte dyrt heller, knappt 63 euro tur och retur sen drygt 157 euro för boendet, 3 nätter inklusive frukost och jättecentralt! De kommer bli awesome!!!

 

Idag har jag först varit och gymat. Föresten så har jag äntligen fått en tid till sjukgymnasten, som tur var så kunde pappa fixa en tid till mig nu när jag kommer hem på höstlovet så då kommer jag äntligen få veta när jag kan börja spela fotboll igen!!

Sen va jag och Ellinor på ett varuhus som heter Cactus och lite i Gare också. Ja hitta två jättefina ringar och två armband som jag var tvungen att köpa!! Jag kunde helt enkelt inte motstå…

 

Killarna skulle klippa sig idag efter skolan så jag behövde inte hämta de idag utan de gjorde Mats. Så i stället åkte jag ner till Match för att handla mat. Jag bakade även brownie som vi käka som efterrätt med hallon och grädde, MUMS!

 

Ne nu måste jag sova ska upp kvar över 7 i morgon, engelskan here I come!!

 

//Ssara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0