Hemma igen!!

Dålig uppdatering.nu ja jag vet men jag har ju faktiskt en anledning. Jag är hemma i Sverige utan dator…

 

I alla fall resan hem gick bra förutom att jag var tvungen att betala straffavgift på 35 euro för att jag hade 2 mm för bred väska!!! Fy fan va jag blev irriterad, jag hade ju samma väska förra veckan när jag var i Sverige men då var det inga problem, men helt plötsligt så hade jag för stor väska och jag var antingen tvungen att checka in den (50 euro), betala straffavgift (35 euro) eller lämna kvar väskan på flygplatsen… inte direkt så svårt val…

 

Förutom den tragiska incidenten på flygplatsen så gick resan jättebra, Ellinor var så snäll och skjutsade mig till flygbussen 5 på morgonen trots att det var hennes födelsedag, GRATTIS igen!!

 

Mamma hämtade mig på Skavsta och sen åkte vi in till Nyköping C för att käka lunch och gå i affärer. Efter det åkte vi till Södertälje där vi träffade mig lillebror för han skulle till optiken. Jag gick även in på jobbet för att hälsa på tjejerna där, de var roligt att träffa dom igen. Jag hittade även en tröja mamma köpte till mig :D (försenad födelsedagspresent). Jag köpte även nagellack på H&M, jag passade på eftersom det inte finns kosmetik på H&M nere i Luxemburg. Efter det åkte vi till Coop för att handla mat. Jag gick även in på Skopunkten och köpte ett par höst skor. Mycket fina tycker jag :D sen på kvällen blev det Taco och Idol med familjen.

 







I går åkte hela familjen till Vingåker dock hittade jag inte så mycket och jag orkade inte prova för det var så extremt mycket folk, men det blev i alla fall en halsduk.

 

På kvällen var jag även en stund med Sofia. Vi kollade på film och snackade skit.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0