Hemma i Lux igen!!

Så då var man tillbaka i Luxembourg igen efter en skitrolig helg hemma i Sverige. Jag hann med mycket men inte allt jag ville. Tur att jag snart ska tillbaka!

 

Jag orkar inte berätta i detalj så ni får en sammanfattning av helgen istället:

 

Fredag:

- Upp 5 för att ta flygbussen till Frankfurt Hahn… bussen var försenad…

- Kuta till Gaten för att inte missa planet…. Planet var försenat…

- Mamma hämtar mig på Skavsta, de är SNÖ!! JIPPI!

- Träffa Bella och Malin, åkte in till Södertälje.

- Tjockiskväll med Bella och lillebror David… Bella sov över.

 

Lördag:

- Upp halv 7, får skjuts av pappa till Södertälje.

- Skriver prov mellan 9 och 16.15.

- Lunchade med Martina och Zassa. Grekisk kolgrill, MUMS!!

- Buss hem, äta och packa… Tåg till Bella och Jennifer.

- Bil till Malins bror… förfest… förfest x2… utgång… riktigt lyckat!!!

- Bil hem till Bella… Sova…

 

Söndag:

- Upp halv 11, kunde inte sova längre.

- Mamma hämta mig hos Bella.

- Mormor och Morfar kom på fika för att fira mig i efterskott.

- Jennifer och Bella kom till mig och sov över…

 

Måndag:

- Upp 7… Bella körde mig till flygplatsen och Jennifer följde med.

- Hann med plandet… landa i tid… hann men flygbussen…

- Trampa snett när jag klev av bussen…AJ!!

- Var tvungen att gå upp för långa och jobbiga backen för att komma hem … aj min fot!!

- Laga mat med Mats… käka mat… diska… däcka i sängen vid 10…

 

Förutom att jag gjorde illa foten så hade jag en awesome helg i Sverige!!

 

Puss på er!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0