Helgens bravader!

Denna helg började med en tur till Belgien för att gå på IKEA och besöka Arlon. IKEA var som vanligt väldigt svenskt, det känns som att komma hem och det är så nära Sverige som jag kommer just nu, men det 22 oktober kommer jag hem så det är inte så långt kvar. Arlon var inte så fin som jag hade fått för mig, det kändes väldigt nergången och gammal, men dom hade en klättervägg som var 17 meter hög och massa andra aktiviteter så jag lär ju åka dit flera gånger.

 

 

 

 

 

 

 

På kvällen blev det ”Luxembourg by night” men Camilla och Ellinor vilket var jättekul, stämningen var mycket trevligare än i Sverige, inget inträde och party till 6 på morgonen. Den ända nackdelen är att folk röker inne vilket märktes mycket väl dagen efter och märks fortfarande. Jag har tvättat mitt hår 5 gånger och det luktar fortfarande rök, USH!!

 

På söndagen blev det sovmorgon, flera duschar och tvättning. Jag hann även med en liten cykeltur i det varma och soliga höstvädret, klarblå himmel och termometen stod på 23 grader.

 

Puss och Kram Ssara


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahaha ballt att du la in bilden när jag står bredvid hästen! ser helt ledsen ut :) som att jag inte får åka hahah!!

2010-10-05 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0