Fredagen den 15/10

Dagen började med en rejäl sovmorgon till 11, eller sovmorgon och sovmorgon jag blev väckt vid 8 tiden då killarna skulle till skolan och av någon anledning så ville dom inte göra som sina föräldrar ville, det var mycket ovanligt eftersom de ALLTID är lugnt och stilla på mornarna, eller inte. I alla fall så somnade jag om när de äntligen åkt till skolan. Innan jag skulle hämta D och en kompis till honom i skolan (J sov över hos en kompis) så Skypade jag lite med mamma. Mycket trevligt det var länge sen jag pratade med henne. Vi pratade väldigt länge så jag fick väldigt bråttom till skolan. Väl hemma med två hungriga killar blev det pannkaksstekning, dock inte 46 som förra gången utan det blev bara 15.

 

På kvällen blev det taco och sen åkte jag hem till Ellinor där även Camilla var. Vi snackade skit och kollade på The Hangover, en MYCKET bra film!! Jag har nog aldrig skrattat så mycket till en film som jag gjorde till denna, en mycket sevärd film helt enkelt!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

WE LOVE IT !! bästa garv filmen just nu... ;D

2010-10-17 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0