Dagens schema

Morgonen har börjat bra. Uppstigning kl.06.45 för att fira Maria med frukost på sängen. Det var jättemysigt och hon blev jätteglad för det fina ljuset jag gav henne. Jag och killarna ska även baka en jordgubbstårta till henne som vi ska äta i kväll, men det vet hon inte om.

 

Jag ska snart iväg och träffa Camilla och Ellinor inne i stan, vi ska fika, snacka skit och kolla lite i affärer. Jag måste även handla mat i dag, det är ganska tomt i vårat kylskåp. Eller tomt är det inte men det är inte så mycket i det. Den som har sett kylskåpet förstår vad jag menar. Jag tänkte nog även ta en tur förbi Scanshop där dom har det mesta hemifrån Sverige.

 

Så ser min dag ut!

 

 

Så här såg det ut i morse när jag vaknade, ganska fint eller hur? (Dock inte så bra kvalitet på bilderna)

 

Puss och Kram Ssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0