Måndagen den 15/11

Igår blev det en tur in till stan med Ellinor, mycket trevligt förutom det som hände när jag skulle ta bussen... bussen körde förbi busshållsplatsen där jag stot och vänta... inte schysst alls!! Busschaufören kollade bara på mig och körde förbi!!

Innan det han jag även med en tur till gymmet. Just det jag har ju inte berättat hur det gick när jag gjorde testerna för knät nu när jag var hemma i Sverige på höstlovet... Det gick jättebra, blev godkänd i alla tester förutom en men det var ingen fara, jag fick en ny övning som jag skulle göra bara. Jag fick även klarteckan att jag kan åka snowboard nu på sportlovet!! Jippi!! Jag ska nämligen få följa med familjen här nere till St. Anton!! Det kommer bli awesone kan jag lova!! LÄNGTAR!!!

På kvällen kom Ellinor över för att kolla på vampire diaries med mig. En riktigt bra serie kan jag lova!!!

Puss på er!! Ssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0