mån, tis, ons...

Ja ja vet jag suger på att blogga just nu... datan är fortfarande ur funktion, ja vet att jag ska fixa det men nu har jag i alla fall sagt till Mats som ska ringa till datasnubben :) hoppningsvis nästa vecka är jag tillbaka :P

Ne men i måndags var ja och träna och så va jag hemma hos ellinor och kolla på vampire diaries :) sen hämntning av killarna, läxläsning och matlagning.

Tisdags var det engelska och tidig dag för killarna. D var dock sjuk och var hemma så de blev bara tennis för J. Sen läxläsning osv....

Idag blev det inte gym som jag hade velat pga att jag hade ont i knät... ingen aning va som hade hänt men de gjorde i alla fall ont :( de blev dock bättre under dan så nu har jag inte ont längre :) sen fixade jag och ellinor inför LONDON!! checka in, boka flygbuss mm. nu är vi en bit påväg :D jippi!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en underbar helg i London!! Hoppas allt går bra för er. puss puss mum

2010-11-25 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0