Tröött!!

Idag är jag JÄTTE trött, men men vad ska man göra... jag får helt enkelt skylla mig själv.
Igår på dan åkte jag, Ellinor och Caroline till Trier för att gå i affärer och på julmarknaden. Det var jättemysigt men det var mycket folk :)
Sen på kvällen blev det utgång!! Wee det var jättekul men allt drog igång så sent för att det vräkte ner snö under hela kvällen vilket lädde till att det även blev en sen hemgång... var inte hemma fören halv 7 ;D men vi hade kul :P så nu blir det en slappdag med tjejerna :P Jag måste även börjat packa och slå in alla julklappar :P

Puss och kram!!

ps. det är SJUKT mycket snö här nere nu och det kommer mer hela tiden, hoppas att planet går på onsdag när jag ska hem... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0