Fint besök!!

Denna helgen var det finbesök hemma hos oss, min familj kom nämligen ner och hälsade på. Det var en rolig och jättetrevlig helg :D

På fredagen åkte jag för att hämta dem på flygplatsen i Hahn, ditresan gick jättebra men hemresan gick sämre... Det är vägarbete på vägen tillbaka till Luxemburg så jag råkade köra lite vilse vilket lädde till en jätte omväg, men men det gick bra i alla fall :)

På lördagen blev det en rundtur där jag bor, en tur in till stan och Grund. På vägen tillbaka hem stannade vi till på Auchan också och där var det mycket folk som vanligt. På kvällen bjöd Mats och Maria på mat, det var jättegott och vi hade det jätte trevligt :)

På söndagen åke vi till Trier för att besöka julmarknaden. Det var jätte mysigt, dock var det väldigt mycket folk... Där strosade vi runt och kollade in allt folk och marknaden. Det blev även wienerschnitzel till middag på en väldigt tysk restaurang. Sen åkte vi till Hahn igen och den här gången hittade jag rätt väg tillbaka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0