En stor dag!

Idag är händer det mycket!! Min mamma, pappa och lillebror kommer ner och hälsar på!! Det var längesedan nu jag träffade dem, det var när jag var hemma på höstlovet. Jag ska hämta dem i Hahn ikväll, ca:10 mil från Senningerberg. Det är risk för mer snö idag så jag hoppas att det inte blev som i onsdags!!
Var ute och hämtade den blåa mercedesen som Mats var tvungen att lämna i stan för att han inte kunde ta sig hem, och det stod bilar ÖVERALLT!! Jag skämtar inte, hela vägen in till stan från oss stod det bilar i diket och sen stod det minst 25 bilar i det kvarteret där Mats hade lämnat bilen, de kunde helt enkelt inte köra.
Vädret som är här nere nu är väldigt extremt för Luxemburg och människorna som bor här är inte vana. Men det värsta är att de flästa fortfarande kör runt i sommarbäck!! Crasy people!! tror inte ens att vissa äger ett par vinterdäck här nere... ska bara tillägga att det är 20 cm snö och -1 ;)

Men men, idag är det ärven en stor dag för J fyller 9 år!! Jippi!! Så idag blir det även firande av honom :D

Här kommer lite bilder från igår!!




















Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej, Sara!

Många fina bilder du har tagit!

Tag några av vinterbilderna och sänd in dem till

"Läsarnas bilder" i Länstidningen. e-postadressen till dem är som följer: [email protected]

Skriv något om att du jobbar tillfälligt i Luxemburg

och att det även kan snöa (där), jag menar "här" nere. Du får en trisslott för varje bild som blir publicerad i tidningen. Du kanske har tur och vinner några millioner på lotterna!

Kolla sen på deras nättidning www.lt.se så ser du om du har kommit med. Annars håller vi ögonen öppna och meddelar dig när så sker.

Fortsätt att fota! Du är bra på det!

Soliga hälsningar från mormor och morfar!

2010-12-14 @ 21:32:15
URL: http://ssaramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0